نحوه طراحی ساختار سایت برای بهبود سئوی آن
نوشته شده توسط : hamed

هر اندازه ساختار تارنما شما با صرفه خیس باشد  سئو در مشهد  احتمال کسب سکو فراتر در نتیجه ها سرچ گوگل بیشتر خواهد بود. هر سایت، یک ساختاری دارااست. ممکن میباشد ساختار آن خطی و بی آلایش باشد. ممکن میباشد ساختار تارنما بغرنج و نا مرتب باشد. در صورتیکه شما مراقب ساختار وب سایت خویش باشید، می‌توانید در سرچ گوگل، کلیک های بیشتری را از یوزرها اخذ نمائید.

درین نوشته‌علمی، مواقعی را ذکر می‌کنیم که در داشتن ساختاری مطلوب سئوی تارنما به شما امداد خواهد کرد. در شرایطی که نکات مطرح گردیده درین نوشته‌علمی را مطالعه و رعایت فرمائید، ساختار وب سایت شما هم برای یوزرها دیدنی خواهد بود و هم شل خیس بوسیله
توسط
بوسیله
به وسیله
خزنده های موتور کاوش گزینه پیمایش قرار میگیرد و هم در صفحه ها حاصل کاوش (SERPs) درجه بالاتری خواهد داشت.

عارضه ها اهمیت ساختار تارنما:
تجربیات سالهای اخیر ما در مسئله پباده سازی و توسعه و گسترش سایت علامت داده که غالبا ساختار تارنما (Site Structure) بوسیله وبمستران نادیده گرفته می‌گردد. به ذکر دیگر، با اینکه تولید ساختار باصرفه برای تارنما از مورد ها حیاتی و مهم سئوی آن سایت میباشد، وبمسترهای یه خرده از این مورد باخبر می‌باشند و آنرا رعایت می نمایند.

ما می‌خواهیم عوارض اهمیت ساختار وبسایت را ذکر کنیم و آن گاه شیوه پیاده سازی ساختار باصرفه برای یک تارنما را یادگرفتن دهیم.

1- ساختار باصرفه وب سایت در معنای تجربه کاربری بهتر میباشد:
هنگامی شما تصاویر، استایل ها، فونت ها و بقیه المان های گرافیکی را از یک وب سایت حذف می‌کنید، صرفا چیزی که باقی میماند، ساختار وب سایت میباشد. ذهن آدم، شیفته تعادل و موازنه و قرار دادن قطعات بصورت منطقی در کنار هم میباشد. همینطور مشتاق کشف کردن چیزها در مکان آیتم انتظارش میباشد. براین اساس بطور منطقی و عقلی، یک ساختار منطقی و کار کشته، برای یوزرها کطلوب میباشد.

همانگونه که می‌دانید، هر چه سایت تان برای یوزرها جالب خیس باشد، برای موتورهای کاوش هم دلچسب خیس خواهد بود. الگوریتم های گوگل از داده ها یوزرها جستجوکننده برای درجه بندی تارنما ها به کار گیری می نمایند. در شرایطی که تارنما شما CTR (Click Through Rate) خیر و خوبی نداشته باشد، در نتیجه ها جستجوی گوگل نیز جايگاه خیر نخواهد داشت.

در‌صورتی‌که مخاطب بعد از سرچ در گوگل، روی لینک و پیوند یک وبسایت کلیک نمایند و وارد آن شوند، در‌صورتی‌که که‌این وبسایت ساختار قابل قبولی داشته باشد، مخاطب مجال وقتگیر تری در آن باقی خواهد ماند و نرخ پریدن (Bounce Rate) نادر گردد که در غایت منتیج به کسب جايگاه فراتر در حاصل سرچ گوگل میگردد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: